انواع حفاظ پنجره

۲۸ بازديد

انواع حفاظ پنجره قيمت عالي 

خانه شما چه ويلايي باشد و چه آپارتماني براي در امان ماندن از دسترسي سارقان و افراد نا آشنا بايد داراي امكانات امنيتي خوبي باشد. يكي از اين امكانات امنيتي حفاظ پنجره و درب ورودي است . آپارتمان هاي طبقه اول و دوم كه پنجره اي رو به خيابان يا فضاي باز دارند و خانه هاي ويلايي به طور صد در صد براي امنيتشان نياز به حفاظ پنجره دارند . پنجره خانه يا آپارتمان طبقه اول شما راه بسيار مناسبي براي ورود به منزل شخصي شما و حريم امنتان است .هشتاد درصد سارقان منزل نه از درب ورودي بلكه از پنجره وارد خانه شده اند و اقدام به سرقت وسايل مهم و قيمتي منزل كرده اند.به خصوص خانه هاي ويلايي و آپارتمانهاي طبقه اول كه پنجره رو به خيابان يا فضاي باز دارند، مكانهايي مناسب براي سرقت هستند چون سارق ميتواند از پنجره وارد و خارج شود.حتي ممكن است در منزل باشيد و كسي از پنجره باز بدون حفاظ منزل شما وارد شود و اقدام به سرقت كند .يكي از موارد مهم امنيتي كه بايد در تمام منازل مورد توجه قرار گيرد حفاظ پنجره است.

يكي از راه هاي حفاظت از ساختمان استفاده از حفاظ پنجره (Fence shilled window) مي باشد كه علاوه بر اينكه موجب جلوگيري از ورود سارقان مي شود، موجب زيبايي ساختمان شما هم مي شود.
خدمات اين شركت به اين صورت است كه شما با استفاده از شماره 09126215957 سفارش خود را اعلام مي كنيد. ما هم در اسرع وقت با اعزام كارشناس مربوطه براي اندازه گيري ابعاد حفاظ پنجره و مشاوره به شما مي گوييم كه چه نوع حفاظي براي پنجره ي شما مناسب است.
و پس از اينكه سفارش شما ثبت شد شروع به ساختن آن مي شود. البته اعزام مشاور كاملا رايگان مي باشد.
«تا زماني كه كار را تحويل تان نداده ايم هيچ گونه وجهي به عنوان پيش پرداخت از شما نخواهيم گرفت»
پس با خيال راحت براي مشاوره و اندازه گيري حفاظ با ما تماس بگيريد.

اگر در حال ساخت خانه تان هستيد قبل از مرحله نماكاري ساختمان مي توانيد براي حفاظ پنجره پيش بيني لازم را انجام دهيد و بعد از اتمام نماي ساختمان حفاظ پنجره را بگذاريد .اما اگر به تازگي منزل مسكوني خريداري كرده ايد كه پنجره هايش حفاظ ندارند و كار ساختمان سازي نيز به پايان رسيده است نگران نباشيد .باز هم مي توانيد براي پنجره هايتان از حفاظ استفاده كنيد و براي انجام اين مهم تنها تماس با شركت سازنده حفاظ پنجره كافي است .در منازل جديد تر به دليل استفاده از پنجره هاي upvcاين نياز بسيار بيشتر احساس مي شود چرا كه ورود از اين پنجره ها و باز كردن آنها به دليل صدا گير بودنشان بسيار راحت تر از پنجره هاي معمولي است .
انواع حفاظ پنجره :درست است كه حفاظ پنجره از نظر امنيتي براي منازل مسكوني بسيار مهم است اما نبايد فاكتور زيبايي را در اين مورد مهم فراموش كرد. براي اين منظور شركت هاي سازنده از مدلهاي مختلف و انواع مختلف حفاظ استفاده مي كنند. جنس اين حفاظ ها نيز از فلزات مختلف است مانند استيل ، فرفورژه، آهن و ....
حفاظهاي آهني اولين و رايج ترين حفاظهاي پنجره در ايران هستند .آهن فلز سخت و سنگيني است كه مي تواند سدي محكم در جلو پنجره شما ايجاد كند. اين نوع حفاظ حتما بايد ضد زنگ و رنگ بخورد تا زنگ خوردگي پيدا نكند.در سالهاي اخير با توجه به پيشرفت تكنولوژي و طراحي و اهميتي كه به زيبايي ساختمان مي دهند اين حفاظها با اشكال و طرح هاي گوناگون و زيادي وارد بازار شده اند .
حفاظ پنجره فرفورژه :حفاظ هايي بسيار زيبا هستند كه اگر با كيفيت فرفورژه صنعتي ساخته شوند بسيار با دوام و محكم هستند. در حقيقت مزيت اصلي فرفورژه نسبت به آهن زيبايي در طرح و رنگ و سبك بودن آن است. اين حفاظ ها نيز مانند حفاظهاي آهني مقاومت زيادي دارند و براي پنجره ها مناسب هستند.
حفاظ پنجره استيل :استيل نيز از آن دسته فلزاتي است كه علاوه بر مقاوم بودن زيبايي هم دارد .از استيل نيز مي توان براي پنجره ها حفاظ ساخت، حفاظ پنجره استيل از انواع ديگر حفاظ پنجره جديدتر است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.