قيمت نرده استيل

پارس استيل

قيمت نرده استيل

۴۷ بازديد

امروزه معماران براي هر چه زيباتر شدن پروژه‌هاي ساختماني خود از معيارهاي زيادي بهره مي‌گيرند. استفاده از نرده استيل را كه هم جنبه زيبايي دارد و هم باعث امنيت بيشتر در ساختمان مي‌شود مي‌توان به‌عنوان يكي از اين معيارها معرفي كرد. نرده استيل در ساختمان‌سازي كاربردهاي زيادي دارد.

قيمت نرده استيل يا حفاظ استيل براساس اندازه لوله يا پروفيل اجرا شده محاسبه مي گردد. نرده استيل به دليل مقاومت در برابر رطوبت هوا مي تواند كيفيت شكل سلولي و آلياژي خود را بدون هيچ گونه تغيير و فرسايشي براي سال هاي طولاني حفظ كند براي همين قيمت نرده استيل براساس جنسيت تعيين مي شود. وزن نرده استيل سبك است اما اين كاهش بر استحكام نرده تاثيري نداشته و مي توان نرده استيل را يكي از مستحكم ترين و ايمن ترين انواع نرده پله و تراس شيشه اي دانست. ساخت نرده استيل براساس قطعات و اتصالات استفاده شده در نرده انجام مي گردد.

عوامل مؤثر در تعيين قيمت نرده استيل عبارت‌اند از:

  • متراژ نرده استيل
  • جنس گريد استيل
  • طرح نرده مورد نظر
  • هزينه حمل‌ونقل 

مهم‌ترين عامل مؤثر در قيمت نرده استيل، جنس استيلي است كه در ساخت آن به كارمي رود. به‌طور مثال استيل304 كه به استيل ضد آب معروف است نسبت به استيل 201 قيمت بيشتري دارد. نصب بيش از 25.000 پروژه در سطح كشور نشان از كيفيت بالا و رضايتمندي شما مشتريان گرامي است.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت نرده استيل و دريافت ليست قيمت نرده استيل مي‌توانيد با كارشناسان ما از طريق تماس با ما ارتباط برقرار كنيد.

نرده

پارس استيل، مجري انواع نرده استيل مي باشد كه كار نصب و اجراي نرده استيل توسط تكنسين هاي نصب مجرب و حرفه اي انجام مي شود كه اصول كار آنان اهميت كيفيت نصب و رضايت مشتري مي باشد هم چنين تمامي نرده هاي استيل استفاده شده براي اجراي انواع نرده از استيل درجه يك 304 و 201 درجه يك و كاملا مرغوب استفاده مي شود. حفاظ استيل را مي توان در انواع مختلف نرده استيل عمودي از سه خط تا پنج خط و يا بيشتر به اجرا درآورد.

  • از موارد مهمي كه در اجراي نرده استيل وجود دارد علاوه بر كيفيت در نصب و مواد، زمان دقيق نصب مي باشد. 

نرده ها مي توانند جلوي حادثه را بگيرند. نرده با توجه به نصب در محل مورد نظر، كاربرد هاي متفاوتي دارد. با توجه به انواع نرده، نرده استيل يكي از محبوب ترين نوع نرده ها است. اين محصول كيفيت بي‌نطيري دارد و در تمامي شرايط آب و هوايي داراي استحكام بي‌نظيري است. با پرداخت مبلغ بيشتري در نرده استيل مي‌توانيم از نرده استيل ۳۰۴ استفاده نماييم كه علاوه بر استحكام و مقاومت بالا در رطوبت و شرايط آب و هوايي، در طول سال‌هاي متوالي از ميزان شفافيت كاسته نمي‌شود.

  • نرده، با توجه به استيل به كار برده شده در آن از مقاومت و ضد زنگ بودن بسيار بالايي برخوردار است.
  • نرده، در راهرو آپارتمان ها، بيمارستان ها، برج ها و ... به كار برده مي شود.
  • استيل مورد استفاده در نرده پله مي تواند استيل 201 و يا 304 باشد.

نرده استيل

نرده استيل در ساختمان‌ها، به‌صورت خيلي ساده و براي حفظ امنيت ساختمان بوده، ولي با توجه به روحيه ايده آل گرا و زيبايي پسند انسان‌ها كم‌كم، از كيفيت بيشتر و جلوه زيباتري برخوردار شد. نرده استيل نمونه‌هاي بارز نرده‌هاي ساختمان امروزه ما هستند. استيل‌هاي ضدزنگ از آلياژهايي بر پايه آهن، كه حداقل 10% كروم مي‌باشند، ساخته‌شده است.

نرده استيل، امروزه داراي مزايايي چون مقاومت در برابر گرما، ضدپوسيدگي و زنگ‌زدگي، داراي خاصيت آنتي باكتريال، سهولت تميزكاري استيل مي‌باشد. آهن به‌ تنهايي داراي معايبي است اما با اضافه شدن كروم به آهن استينلس،استيل به دست مي‌آيد. امروزه ظاهر زيبا در ساختمان بنا بر انواع نرده‌هاي استيلِِ كه كاربرد بسياري در طراحي دكوراسيون خارجي و داخلي يك ساختمان دارد.

  • نرده استينلس استيل داراي ظاهري لوكس، باظرافت، براق، صيقلي، لبه‌هاي صاف، پوليش خورده زيبايي را براي شما به ارمغان مي‌آورد.

 

نرده راه پله | نرده پله

استفاده از نرده راه پله به زيباي و مدرني فضاي داخلي ساختمان اضافه مي كند از اين بابت مي توان از مدل هاي متنوع و با دوام نرده راه پله استفاده كرد تا علاوه بر تمايز بخشيدن به راه پله بر ايمن تر شدن آن نيز اطمينان نمود. تنوع و مدرن شدن نردهاي راه پله باعث شده ديگر مشكلات نرده هاي قديمي را فراموش كنيم مشكلاتي مانند نظافت مداوم و رنگ كاري دوره اي و از مد افتادن مدل نرده. نرده‌ راه پله عموماً براي بالا رفتن يا پايين آمدن از پله ها به منظور پيشگيري از سقوط صدمه زننده به كار مي‌رود.

پله چيست؟ پله به‌عنوان راه ارتباط‌ دهنده بين دو سطح است. در ساختمان‌ها براي ارتباط دادن و مسير انتقالي بين طبقات محسوب مي‌شود و به دليل اين‌كه در ارتفاعات بالاتر بايد ايمني و امنيت افراد استفاده‌كننده از پله‌ها تأمين شود بايد از نرده راه‌پله استفاده شود تا از بروز هرگونه خطر احتمالي از قبيل پرت شدن افراد مسن و كودكان كه توانايي كمتري در كنترل خود دارند، نهايت جلوگيري به عمل آيد؛ زيرا پرت شدن و افتادن از پله‌ها مخصوصاً در طبقات بالاتر كه ارتفاع بيشتري را دارد و عواقب جبران‌ناپذير بيشتري را نيز در برمي گيرد. به همين دليل براي مراقبت از جان افراد طبق مقررات ملي ساختمان بايد از نرده پله استفاده گردد. از مهم‌ترين اجزاي يك ساختمان در پله‌ها نرده پله است كه از ايجاد هرگونه حادثه‌اي جلوگيري مي‌كند و همين‌طور زيبايي و ظرافت نرده پله بر زيبايي و جذابيت راه‌پله‌ها تأثيرگذار است.

  • نرده پله بستگي به ارتفاع هر پله دارد كه در دنياي فعلي براي هرچه زيباتر شدن از هر ترفندي استفاده مي‌كنند.
  • هزينه اوليه نصب نرده پله بسيار كمتر از هزينه ايجاد خطرات احتمالي با وقوع حوادث پرت شدگي و ... از راه‌پله مي‌باشد كه مي‌توان با صرف هزينه بسيار ناچيزي از هزينه‌هاي مالي و رواني كه مي‌تواند با سقوط افراد از پله‌ها ايجاد شود كاملاً جلوگيري كرد. مي‌توان گفت كه امروزه شكيل‌ترين و پراستفاده‌ترين نرده راه پله نرده استيل مي‌باشد.

از سؤالات مهم كه اكثر كارفرمايان براي نرده راه‌پله برايشان پيش مي‌آيد، ارتفاع نرده راه‌پله است. بر اساس مقررات نرده راه‌پله بايد حداقل 80 سانتي‌متر باشد. با بلندتر شدن استيل كار شده در نرده راه پله استحكام نرده است و مهم‌ترين دليل اين موضوع كه با ارتفاع بيشتر براي نرده راه پله استيل كه در آن‌ها ايجاد مي‌شود باعث فشار بيشتر به قسمت‌هاي پاييني نرده مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.